نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ملوان در اندیشه پیشتازی در ادامه لیگ یک

  • کد خبر: ۱۰۰۳۵۸
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
ملوان در اندیشه پیشتازی در ادامه لیگ یک
تیم فوتبال ملوان در ادامه رقابت‌های لیگ یک باید به مصاف رقبای خود برود.

حمید‌رضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور (جام آزادگان) امروز با انجام ۹ بازی در چارچوب هفته نوزدهم پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها، ملوان صدرنشین به‌مصاف شهرداری همدان می‌رود، مس کرمان با مس شهر‌بابک شهرآورد مسی‌های لیگ را برگزار می‌کنند و خیبر خرم‌آباد، تیم سوم جدول، میزبان پارس جنوبی جم است.

در جدول بازی‌ها هم‌اکنون ملوان با چهل‌امتیاز صدرنشین است و با توجه به فاصله چهارامتیازی از تیم دوم و هفت‌امتیازی از تیم سوم، شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر فوتبال دارد؛ هرچند تا پایان مسابقات، شانزده هفته سخت و طاقت‌فرسای دیگر مانده و ممکن است هزار اتفاق دیگر بیفتد. برنامه کامل بازی‌های امروز لیگ دسته‌اول به این شرح است: سایپا -قشقایی شیراز/ ملوان - شهرداری همدان /ماشین‌سازی تبریز- رایکا بابل/ خیبر خرم‌آباد -پارس جنوبی‌جم‌/ مس شهر‌بابک -مس کرمان/ خوشه‌طلایی ساوه- شهرداری آستارا / شمس‌آذر قزوین - استقلال خوزستان‌/ شاهین شهرداری بوشهر - آرمان‌گهر‌/ استقلال ملاثانی - ویستاتوربین تهران

روز‌های خوش قو‌های سپید

هوای این‌روز‌های آسمان انزلی به‌واسطه درخشش دوباره قو‌های سپید، آفتابی است. ملوان با هدایت مازیار زارع اوضاع خوبی در لیگ آزادگان دارد و از شانس‌های اصلی برای صعود به لیگ برتر است. آن‌ها این هفته در انزلی میزبان تیم رده‌یازدهمی شهرداری همدان هستند و روی کاغذ به نظر می‌رسد مشکلی برای شکست این تیم و ادامه صدرنشینی در لیگ ندارند. انزلی‌چی‌ها در‌حالی امروز قبراق و آماده به زمین می‌روند که حریفشان سه بازیکن اصلی‌اش را ندارد.

رضا طلایی‌منش، سرمربی شهرداری همدان، گفته است آرمین طلایی‌منش و پیمان حشمتی، دو بازیکن تأثیرگذار این تیم، به‌دلیل محرومیت در دیدار برابر ملوان بندرانزلی غایب خواهند بود. همچنین میثم زمانی، یکی دیگر از بازیکنان تأثیرگذار و اصلی این تیم، به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم شهرداری همدان در این دیدار حساس نیست.

لیگ‌برتری‌ها در باتلاق سقوط

دو تیم ماشین‌سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر، نامزد‌های اصلی سقوط از لیگ دسته‌اول هستند. دو تیمی که تا همین چند سال پیش در لیگ برتر حضور داشتند، حالا در آستانه سقوط به لیگ دسته‌دوم هستند و شاید فقط معجزه بتواند آن‌ها را در دومین سطح فوتبال ایران نگه دارد. ماشین‌سازی که تا فصل گذشته لیگ‌برتری بود، تا اینجا فقط پنج امتیاز گرفته که خود‌به خود نشان‌دهنده اوضاع نامساعد این تیم قدیمی شهر تبریز است. این تیم که بعد از رها‌شدنش توسط زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، وضعیت مشخصی از این لحاظ ندارد، گرفتار مشکلات مدیریتی است و جنگ قدرت در این تیم در‌حال‌زوال تمامی ندارد.

در آخرین ورژن از جنگ‌های مالکیتی در ماشین‌سازی، روز گذشته یونس قربانی، مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز، با انتشار بیانیه‌ای به‌دلیل آنچه او از آن به‌عنوان تخلفات صورت‌گرفته در این باشگاه یاد کرد، میثم مصائبی، سرپرست مدیر‌عاملی باشگاه، را از سمتش برکنار کرد. این یعنی که مالکان و مدیران این باشگاه به همه‌چیز فکر می‌کنند، به‌جز ارتقای وضعیت فنی تیمشان. ماشین‌سازی تنها‌تیم بدون برد امسال است و با سیزده باخت و پنج تساوی به انتهای جدول چسبیده است. آن‌ها امروز با رایکای بابل رده‌پانزدهمی بازی دارند که خودش هم اوضاع جالبی ندارد، ولی هفده‌امتیاز کسب کرده است و راه خود را کج‌دار‌و‌مریز می‌رود.

اوضاع شهرداری بوشهر، دیگر‌تیم سابقا لیگ‌برتری، نیز چنگی به دل نمی‌زند. این تیم با ۹‌امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد و آن‌قدر بد بوده که خیال بقیه تیم‌ها را از بابت سقوط راحت کرده است. البته شاهین هنوز کورسوی امیدی دارد، اما با توجه به اینکه یک فاصله هفت‌امتیازی با تیم بالا‌سر خود دارد، باید کاری کارستان کند تا مثل ماشین‌سازی نامزد اصلی سقوط نباشد.

جنگ بین خیبر و مس کرمان

سوای ملوان که خودش را اندکی در صدر جدول از بقیه جدا کرده، جنگ برای صعود هم‌اکنون بین مس کرمان، خیبر خرم‌آباد و تا حدودی آرمان‌گهر و استقلال خوزستان است. دو تیم کرمانی و لرستانی، نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌های ملوان هستند و وضعیتشان به‌گونه‌ای است که شاید در هفته‌های آینده به این تیم هم برسند. امروز مس کرمان در شهرآورد مسی‌های لیگ قرار است با مس شهر‌بابک بازی کند و روی کاغذ بازی سختی برای کرمانی‌ها نیست و می‌توانند روی سه‌امتیاز آن حساب کنند.

هرچند شهر‌بابکی‌ها نشان داده‌اند امسال پتانسیل غافل‌گیر‌کردن همه را دارند! خیبر خرم‌آباد هم امروز در شهر خودش میزبان پارس جم جنوبی است؛ دیگر‌تیم سابقا لیگ‌برتری که بر‌خلاف شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز اوضاع بدی ندارد و فعلا با ۲۷‌امتیاز در مکان ششم قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->